Kev, Daf en Wil maken Europa onveilig!

Dag 1

Da g 1 begon al vroeg om half 8 (Neerlandse tijd) om naar Rotterdam Centraal te gaan.

Ondanks Willy zijn zware belading zijn we op tijd op Schiphol aangekomen, en hebben we daar rustig 2uur als een kip zonder kop kunnen rondlopen. 12.50 (Neerlandse tijd) begonnen we aan de grote oversteek. De vlucht van 9.5 uur werd van te voren gevreesd, maar we hadden uiteindelijk net zo goed 3 weken op vakantie kunnen gaan IN het vliegtuig. Een uitgebreid 4 gangen menu (magnetron) en ieder zn eigen schermpje in zn stoel met de nieuwste films en series! Zo hadden we de eerste uren het veelste druk en niet eens tijd voor alle onzin die we hadden meegenomen tegen de verveling. Grootmeester Bijl en Grootmeester Daaf hebben tegen elkaar geschaakt (Wil schaakmat!) en Kevin is de triviant kampioen van rijen 34 t/m 36!! Om 15.30 (USA time) en om 21.30 kwamen we aan op de kleine luchthaven van Cincinetti.

Aangz we vertraging hadden opgelopen, en we kort tijd hadden om de de aansluitende vlucht te halen, zijn we door het vliegveld heen gerend. Door de imigration heen, door douane (schoenen uit!!), en de check in.

Uiteindelijk ruim gehaald, aangz we een uur moesten wachten vanwege een of andere storm (nee, niet die nieuwe Gustav). Uiteindelijk om 19.30 (USA time) wat weer ongv 05.30 neerlandse tijd is, kwamen we aan op SanFrisco! Na de transferbus gevonden te hebben , werden we afgezet voor een voor ons doen veelste luxe hotel!

We hebben onder het genot van een Budweiser en een American Footbalwedstrijd nog even snel wat gegeten, en gaan nu 07.56 Neerlandse tijd, 23.00 USA time naar bedje. Morgen vroeg op om de camper op te halen, en Kev ligt immers al in coma.

Ow, en we kunnen lekker slapen met de rustgevende geluiden van opstijgende 747's elke 5 min! J

DafWilKev