Kev, Daf en Wil maken Europa onveilig!

Dag 6

Na even flink uit te slapen (jaja, 9 uur..) hadden we afgesproken dat Wil en Daf de huurauto zouden terug brengen en Kev de camper op zou ruimen en bammetjes zou smeren. Zo gezegd zo gedaan, maar eer dat we op pad gingen was het alweer half 12. Van de huurmaatschappij hadden we een goede route gehad, en wat bleek, we waren 1 afslag verwijderd van het mooie strand van Malibu naar een bergencircuit. Na deze bergroute kwamen we op de lange snelwegen terecht. Ow wacht.. Benzine?

Nog maar een kwart tankje, daar zouden we niet mee in Barstow geraken, dus ff de weg af.
Gelukkig hadden we de goede afslag gekozen, want vlakbij zaten een supermarkt en een benzinepomp. Uiteindelijk, 1,5 uur later konden we pas weer weg, aangezien we ongelooflijk hebben zitten kloten bij de benzinepomp (waarom zou je alle handelingen op de instructies zetten..)
Uiteindelijk begon hij dan toch echt, de Mojave woestijn. In het begin nog redelijk bevolkt, maar na een tijdje alleen maar rotsen en zand. Owja, en reclame borden voor Vegas!
Aangekomen op de camping, besloten we eerst naar de Outlet mall te gaan aangezien het al 16.30 was. Op 15min van de camping lagen 2 grote terreinen met daarop veel dure en minder dure winkels. Calvin Klein, T. Hilfiger en Guess etc. Aanvankelijk sceptisch, maar bij het zien van de prijzen, begon de koopgekte. 2.5uur later en met 5shirtjes en 1 armband van Calvin Klein, 2 shirts van Hilfiger, 3 shirtjes en 1 overhemd bij Guess, en nog x kledingstukken bij andere winkels.
De schade viel gelukkig reuze mee. Reken maar mee, dure merkkleding, minus outlet prijzen, minus dollarkoers is gelijk aan koopjesavond.

Eenmaal uitgeshopt en terug op de camping was het gelijk uitzicht checken. Aangezien de zon al onder ging, waren Kev en Daf een stukje buiten het hek gelopen en in de schemerige woestijn gaan ziten. Heel voorzichtig natuurlijk want je wil je hand niet op een ratelslang en/of schorpioen planten. De stilte om je heen en het naderende donker is heel surreëel om mee te maken. Wel even een mooi rustmomentje na je drukke dag. Even later zijn we gelijk in het zwembad gesprongen. In het donker (verlicht zwembad) in de woestijn, met meerder zwembad speeltjes, was het goed vertoeven.
Maar zoals al vaker voorkwam, kwamen we uurtjes te kort in de dag en we moesten nog wat eten. Aan de overkant van de snelweg bleek een jaren 50 roadrestaurant te zitten. Het was daadwerkelijk in de stijl van de jaren 50 ingericht en we hebben een lekkere oversized custom hamburger op met een oversized cola en een oversized toetje!

Helaas pas laat weer terug, dus nu is het weer even snel stukje typen en weer naar bedje toe. Zoals jullie kunnen lezen, beleven we erg veel op een dag, maar aangezien we veel dagen maken van 16uur zijn we aan het eind van de avond aan het eind van ons latin.
Lees morgen weer verder over ons bezoek aan de ghost-town en onze aankomst in Vegas!

Have a good one!

WilDafKev

PS: We lezen jullie reacties en waarderen ze zeer J Hebben alleen nog weinig tijd gehad om erop te reageren. Keep em coming, erg leuk dat jullie zo meereizen met ons!

Sebastiaan

Citeert: "WilDafKev?"