Kev, Daf en Wil maken Europa onveilig!

Dag 11

Het is alweer een tijdje geleden dat we jullie het hoogtepunt van jullie dag hebben kunnen brengen, maar de afgelopen dagen hebben we of geen tijd of geen internet tot onze beschikking gehad.

We waren gebleven bij dag 11. Vandaag moesten we erg veel kilometers maken om de planning niet in de war te brengen. We wilden immers nog erg graag een bezoek aan Yosemite brengen en als het even kon 2 dagen San Francisco!
Vanaf onze campingsite in Williams zijn we om 8uur vertrokken (7uur op!) om voor de lunch zoveel mogelijk kilometers te rijden. Niet alleen gaan die het makkelijkst voorbij, het wordt nog altijd lekker warm in de woestijn in de middag! In diensten van 2uur hebben Wil en Daaf elkaar afgewisseld, waarbij de een reed, de ander achterin kon slapen. Kev was onze stuurman (nou goed, samen met de GPS dan).
De rit ging erg voorspoedig en al gauw hadden we onze planning bijgesteld en zijn we nog een stuk verder gereden. Aan het einde van de dag hebben we 845km afgelegd.. Ja, dat is ongeveer van Leeuwarden naar Maastricht en terug en nog een keer naar Maastricht!
Daarna was het de camping regelen en slapen dus niet een erg boeiende dag, maar wel erg veel ingelopen! Morgen nog maar 2uurtjes rijden naar Yosemite!