Kev, Daf en Wil maken Europa onveilig!

Dag 17

Dat beloofde inderdaad wat voor vandaag....om half 2 smiddags deden we onze ogen pas open en tegen de tijd dat we klaar waren om weg te gaan was het al bijna 3 uur... We besloten vandaag een enorme elektronica zaak te gaan bezoeken om eens goed te gaan shoppen! Toen we op de kaart keken waar deze zaak precies lag, bleek hij vlakbij City Hall en Ground Zero te liggen. Na een kort ritje in de metro zagen we voor het eerst in dagen bomen en daarachter het stadhuis. En ook direct op de hoek lag de electronicawinkel, en deze viel nogal tegen. Het leek allerminst op de enorme zaak die we verwacht hadden. Bij navraag bleek het dus dat deze winkel alleen voor cameras was. Aha, een aparte winkel voor elk onderdeel! Een paar uur later was kev een mini-gitaar rijker, Daaf een Ipod en Wil kan zijn Clapton-altaar uitbreiden!
Met tassen vol stuff liepen we naar ground zero. In principe is het nu een grote bouwplaats die afgesloten is, dus er valt weinig te zien van de daadwerkelijke plaats. Wel waren er genoeg dingen opgehangen gezien de herdinking enkele dagen geleden was. Het blijft indrukwekkend en moeilijk voor te stellen dat hier voorheen enorme gebouwen stonden en deze zijn ingestort.

Het was inmiddels alweer half 7 (top dat uitslapen!) dus maar terug naar het hotel gegaan om de spullen te droppen. Toevallig was er weer een tv-premiere aanstaande (dat gebeurd erg veel aangezien het nieuwe tv-seizoen begint), namelijk Fringe. Mensen, volg die serie, want we hebben 2uur (een dubbele aflevering) vol spanning gekeken!
Gevolg was wel dat we pas om 21.45 wat te eten gingen zoeken. Daaf had al een paar keer dezelfde tent gezien, dus zijn we hier maar naar binnen gestapt. Een mooie grote zaak, met uitzicht op Broadway. Het eten bleek van voorgerecht tot toetje supergoed, en 10min voor dat de zaak ging sluiten hadden we afgerekend en waren we weer weg.
Vanavond maar es vroeg het hotel ingedoken aangezien we deze verhalen echt maar eens moeten uploaden. Ook gaan we morgen maar weer es vroeg opstaan, want we hebben nog bar weinig van de New York must-see's gezien! Een exacte planning hebben we nog niet, maar we kunnen hier niet weg voordat we the Statue of Liberty, Empire State Building en dergelijke hebben gezien!

HAVE A GOOD ONE!

Sebastiaan

Jongens, veel plezier nog in NYC !! :D super om die verhalen zo te lezen, nogmaals; maak er wat van !!

Have a good 8 !!

:P

Moeder Heleen

We moesten even geduld hebben voor nieuwe verhalen. Dat had ik za. even niet meer,vandaar mijn sms-je. Maar vanmorgen kon ik mijn maandag beginnen met een heerlijke lange lap verhalen. Prachtig! Wat zijn jullie actief, zeg. Veel plezier deze laatste week.