Kev, Daf en Wil maken Europa onveilig!

Dag 20

VER-SCHRIK-KELIJK!!! Alle 3 gebroken wakker geworden en zo snel mogelijk onszelf naar het treinstation gesleept.
We hadden genoeg tijd ingepland maar uiteindelijk hebben we de trein maar op 5min na gehaald! Gelukkig was de trein veeele male beter dan een NS trein en konden we welverdiend 3,5 uitrusten. Er zat zelfs een compleet cafe in voor een kopje koffie of een onbijtje. De treinreis vloog voorbij en het leek wel of we 5min later vanuit NYC in Washington aankwamen!

Een taxi naar het hotel, waar we vooraf weinig van verwachtte. Immers, het kon niet beter zijn dan ons hotel in NYC tegenover Madison Square Garden! Dit hotel blijk een heel hip, lounge, artistieke feel te hebben.! Felle lichtjes bij de ingang, een lounge bar met grote zachte banken en beklede muren in de liften! De kamer was geweldig! Alsof je logeerde bij een modeontwerper oid. Inclusief enorm fout badjassen met tijgerprint!!! (zeg maar pimpjassen eigenlijk). Het enige nadeel van deze kamer (net als in New York) is dat de mensen er vanuit gaan dat je wel heel erg goede vrienden van elkaar bent! Er staan 2 bedden waar je als jongetje en meisje al niet prettig in zou slapen, laat staan met 2 gasten. Wil en Daaf konden er maar net zijlings samen in liggen. Na veel gezeur hebben we gelukkig een extra opklapbed kunnen regelen! (gelukkig voor Wil, hij was de sjaak die op de grond mocht liggen!)

Tijd om te gaan lunchen in Washington. In een 50's tent gegeten, allemaal erg lekker, maar de vermoeidheid begon ons nu echt in te halen! Daarnaast is Washington een totaal andere stad dan het hectische NYC!!! We verveelde ons zeg maar. Eigenlijk is vervelen het verkeerde woord, we waren gewoon niet gewend om even te rusten en rond te wandelen. Vooral in NYC is er zoveel te doen, dat je constant rondrent en alles wil zien. Gelukkig waren we snel aangepast en hebben we in een park gerelaxt met een bakje Starbucks koffie!

Hoe moe we ook waren, we wilde toch wel graag de HardRock in Washington zien (we gaan proberen er zoveel mogelijk te zien van alle cafe's in de wereld!!). Een klein stukje met de metro (ongelooflijk mooie metro's! mooie zachte bekleding, vloerbedekking, you name it!) en waren in het centrum. Na het eten zijn we maar naar het hotel gegaan, want de lol was er snel vanaf. Het slaaptekort was niet meer tegen te gaan! Nu zitten we even te relaxen in het hotel, even nadenken wat we de afgelope dagen/weken wel allemaal niet gedaan hebben!

Morgen gaan we de monument-route volgen, met onder andere het Capitool, de WW2 begraafplaats, en uiteraard een kopje koffie drinken bij Mister Boesh!

See ya!!

Edddd

Klinkt wederom allemaal erg vet!
Te grappig hoe al die mensen reageren om het feit dat je alleen maar NL'er bent. Wat nou foute reputatie?!